>

vilken helg!!!

en helg med bara fest och firande... firande för att man klarat sig igenom examinationsveckan och det trygga att vara tillbaka på campus och festa med klassen! i fredags hade vi en skön förfest med allt från barnvagnsrace till att vi inte ens kom in på stallarna och detta sörje vi genom att trakassera en klasskompis utanför balkongen =/ detta har man fått höra efteråt hahaha... jaja...

tagga tagga till pumpöppningen på sivans i lördags. bra förfest med klassen & andra goingar... men kön på sivans var inget att leka med... den VÄRSTA jag har vart med om i hela mitt liv. allvarligt, man fick boxa sig fram både med armbågar och knytnävar, men till slut efter 1,5 h lyckades man komma in =) men kvällen var inte slut där... jag & carolina lyckades ändå gå på efterfest efter ett besök på vårt kära statoil! kl 10 vandrade vi hemåt för att sova hahaha.


idag då... fullt össsssssss... först ett besök på gymmet, sen lirade volleyboll med klassen för att sedan tvätta!! och packa för att sedan dra till fotbollsträningen... nu e jag hemma... lägenheten är fortfarande upp och ner vänd men jag orkar inte. nu ska jag ligga på soffan och kolla på idrottsgalan!

Postad i: < party > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Putte

Du e nog de sötaste ja sett.

2012-02-02 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: