>

vilken helg asså!!!

låååååååååååångt ifrån vanligt. ingen fest, ingen alkohol, inga tidiga tider att passa... så skönt!!!!!! va själv!!!! träffa klassen har vart lagom.... =)

helgen har mest bestått av plugg och träning inför dans-redskap-boll examinationerna. och nu har jag kört på min ledardans som är en sorts rörelsedans med väldigt lätta steg, låten är "Sånt är livet" med Anita Lindblom. få se hur det igår imån... imån asså... puhhhhhhhhhhhhh mördarveckan i skolan. imån kommer dan bestå av dansexaminationerna som består av foxtrot, bugg, schottis, polka och en funklåt. sen ledarlåten då förstås =)

wish me luck... nu ska jag tentaplugga... och skicka in mina skrivuppgifter som jag har gjort nu under "lovet"...
Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: