>

snart så....

är veckan slut!! hela examinationsvecka!! som man har kämpat, både teoretiskt och praktiskt!! lagt ner hur många timmar som helst för att bli bäst i den egna färdigheten och gjort mitt bästa i allt teoretiskt... men tentan har vart det STORA frågetecknet hela tiden. ingen i klassen har riktigt vetat vad man ska ha läst på egentligen... när tentan kom visst, jag svarade på nästan allt men vissa frågor asså... det vet jag att jag hade fel på! fan fan fan att man läste på fel grejer =( =( =( men men... jag e inte orolig... tror faktiskt att jag klarar mej ändå!!

igår så va de simprovet... först bröstsim och sen ryggcrawl. övergick till egen ledning av en simlektion som vi blev lottade om att leda. jag fick flytning och glidning för årskurs 7... gick smidigt och blev godkänd i allt =)

idag förutom tentan då... så hade vi examination i skridskor... gick mycket bättre än vad jag trodde, var så jävla feg i början men nu släppte jag loss. skitsamma om jag skulle ramla, jag brukar ju faktiskt åka inlines på somrarna så jag hade de tankesättet, åk likadant... sen återstår det och se vad man fick för betyg =P


nähä... tråkigt pluggsnack... jag vet... men snart såååå, helgen blir spännande!! dax att reflektera simlektionen från igår................

Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: