>

back in växjö

äntligen hemma igen... på nåt sätt är det så jävla skönt att komma tillbaka till bubblan. men samtidigt kommer jag sakna min familj och mina vänner, alla roliga timmar på gymmet hemma i vaggeryd... men framförallt, alla roliga fester med de bästa!!

nu så kommer jag vara hemma i min lilla studentlägenhet och bara plugga häcken av mej. måste dock förbi och handla käk emellan med. tuffa veckor väntar men jag ska fixa det oavsett vad!!!

förresten... för att avbryta det tråkiga pluggsnacket... var hos anne (min sjukgymnast på ryhov) igår och nu är "färdigbehandlad" och får nu spela fotboll igen, närkontakt i spelet igen wwiihhoo... är såååå glad för detta!!!!! äntligen lixom!!!! =) =)




Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: