>

aktiv eller vad??

mmm idag har det vart en aktiv dag... stor skillnad mot de 2 senaste dagarna då jag bara suttit inne och pluggat. började dan idag med en joggingrunda runt trummen... ingen lång runda men fan vilken dålig kondis jag har!! fy fan asså!! =/

sen in i härliga olympen... vårt andra hem... där tränade våran klass på olika saker inför de praktiska examinationerna... jag mest på hoppa bock, göra överkast på räck, basketen, fingerslagen i volleyboll och huvudstående... jag klarade allt =)

och sen blev det en runda till max med några goingar i klassen... gratis glass för den delen ;)
och sen vidare till vida arena för att åka skridskor, med halva växjös barnbefolkning =(

nu är jag hemma kollar på gladiatorerna... ska försöka reda ut den danska boken och lägga mej tidigt ikväll!

ha de bra alla läsare denna lördagkväll!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: