>

nu så...

jag är så jävla ledsen för att jag inte hunnit att skriva... det är inte så att jag tappat inspiration nääää, utan jag har helt enkelt haft för mycket att göra. samtidigt är det väl positivt, eller ;)

denna vecka kommer bara bestå av tentaplugg för på lördag smäller det. den svåraste tentan hittills i min utbildning som handlar om kroppens anatomi och fysiologi. wish me luck =P

igår då... hade fotbollsträning vilket bestod av bara spel på elvamanna. ÄNTLIGEN!! äntligen kan man spela MEN... fy fan va jag ligger efter i utvecklingen. asså vart fan har explosiviteten tagit vägen?? vart fan har "ättriga" jackie tagit vägen?? ohhhhhhhhhhhh blev så sur på mej själv för jag kan betydligt MYCKET MER än det jag presterade igår. får tänka positivt för det kommer......

dagens då... ska göra de sista instuderingsfrågorna från den engelska boken, sen gymma med linda samt hämta gästkortet till min syrra som kommer hit på lördag till våran tentafest & utgång. resten av dagen kommer bara bestå av plugg plugg plugg...

 

 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: