>

dax att ta tag i livet...

förra veckan var ju soft... var hemma hos familjen hela veckan förra veckan, inga läxor ingen tentaplugg, bara va så jag passade på att jobba extra och träna med mina tjejor... men sen i lördags OMG... vilken galen kväll!!!

 

förfest hos sandra sen disco disco i bilen in till sliver... där träffade man alla gamla vanliga... mycket dricka och mycket dans som vanligt... sen chicken mama och pang... träffade min ungdomskärlek som jag var totalt kär i under hela gymnasietiden. bad memories men va fan, ledde till efterfest ändå. alltså efterfester, jag börjar ogilla dom mer och mer för man blir så jävla bakis dan efter, lixom förlorar hela dagen!! men men... helgen var helt lyckad ändå!!

idag har jag gymmat och vart på spinning, hunnit att laga mat & städa och nu så ska jag sätta igång med plugget...

 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: