>

bra start

på dagen... åkte direkt till gymmet och skippade föreläsningen. skulle ändå bara vara en frågestund om anatomin men jag känner mej helt okej inom det området!!

blev crosstrainer i 45 min med böckerna framför... sen styrka på triceps, axlar & rygg. nu när jag har gymmat med linda (har gjort de regelbundet i en månad) så börjar jag märka resultat nu... jag har blivit mkt starkare och fått en bättre hålling plus att all styrketräning har gjort pluggandet så mkt enklare nu pga alla övningar på alla muskelgrupper =) =)

nähääääääää nu väntar maten sen blir det plugg igen.... vilken nyhet,va? men denna gången blir det fysiologi som kommer stå på schemat =P


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: