>

vilken jävla fest asså

hej och hå vilken galen fest det blev i fredags!!! alla tiders!!!

lekarna var populära... klädlinan var hetast ;) bongzillan var farligast... och dom andra bara garvade man åt =)
mycket alldeles för mycket dricka men alla hade kul och det är huvudsaken... tack alla som kom på min utflyttningsfest, kommer sakna alla dom festerna =(

 

såååå lite bilder, finns fler på min fb. och lördagen ska vi inte prata om... FY FAN va jag var bakis, har inte vart så bakis på lääääääääääänge. kl 20 så gick bakfyllan över eftersom elise kom och hälsade på mig. då satte jag igång med städet efter festen här hemma hahaha... jahopp, denna veckan har det vart låååååååååånga dagar i skolan. har bland annat gjort ett litteraturseminarium, jag kände att det gick bra för mig. vore konstigt om jag inte blev godkänd!!

nähä... läsa lite nu då inför imorgon... plugg plugg plugg...

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: