>

på gång.......

va dumt av mej egentligen... det är ju nu jag ska vara på g med bloggen eftersom jag har flyttat och för att jag pluggar. ska försöka försöka försöka hinna =)

var såååååå taggad på en utgång ikväll, men tanken att vi går heldag imån och har vfu på fredag så är det nog rätt kört. ska man festa går man ju all in, eller hur ;)

just nu har vi en sååååååååååå kul kurs i skolan. musik och rörelse. vi dansar och dansar, som idag, vals och foxtrot. så himla kul asså... låter säkert assurt för er men jag  tror att hela vår klass kommer hamna i nån jävla folk park eller sigges loge framöver hahaha...

nähä... dax för plugg. en film som jag ska kolla samt börja med friluftslivuppgiften inför nästa vecka... jag vet en vecka innan men den läraren... ni vill inte lära känna honom =P

 

hahahaha.... blir nog utgång ikväll ändå =) go sivans!!!



Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: