>

ledig typ

skulle ha haft min fältstudiedag idag men min handledare hade bara årskurs 1 & 2... ger inte mej så mkt så jag bytte dag!

idag har jag iaf julpyntat här i min lägenhet... mycket på schemat nästa vecka så lika bra att göra så mkt jag kan idag när jag e ledig. tvättat, pyntat, lagat mat, städat & pluggat.

men tills idag då... skippade att åka till vaggeryd förra helgen. utgång med klassen men det sög på stallarna... upp tidigt som fan för att heja på syrran som spelade växjösparken här i tipshallen. papi kom så vi hade sällskap under hela dagen. tyvärr gick de inte vidare men dom åkte vidare hem till mej för att kolla läget =)
sen blev det en väldigt spontan utgång med grabbarna i klassen. bra förfest med gin? & tagg. dansade som fan på sivans och som sagt... spontant är bäst!!!



och en annan kul sak... fixade simexaminationerna igår, livräddning. så jävla skönt!!! fick även VG =)

nähä... ska fortsätta här hemma nu...

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: