>

partey

vilket hålligång det var igår... först grillparty hos svenish i hok. han & hans polare med 5 tjejer. kunde inte bli annat än crayyyyyyyyyyyy... tyvärr löd inte mitt knä mej så jag hade så fruktansvärt ont i det. tror det var mördarklackarna från i fredags som sabbade knät. måste gå över nu!!!

jaja... sen efter grillmat (förresten, svenish är mästerkocken i grillat, fy fan va gott), och ett X antal shotar & massa galen dans så drog vi till en 30-årsfest som var rätt så död. mitt knä sa ifrån totalt så jag drog hem istället... nu så är jag ASHUNGRIG, väntar på systrarna gundstedt som plötsligt hamnade i skillingaryd igår. vill ju ha pizza nuuuuuuuuuuuuuuu!!!

förresten fan va nice att sverige kom på tredje plats igår. sjukt roligt! grattis =) =)




Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: