>

lite foton under joggingturen

kom nyss hem från en runda runt hjortsjön igen... så himla skönt. bara ha lurarna i öronen & jogga helt ensam. mår så bra av det & det bästa av allt är när man kommer innanför dörren. då känner man att man har gjort sitt pass... passade på att ta kort denna gång. checka in ;)


 

 

fick ett sms för nån dag sen som har snurrat i mitt huvud sen dess... när jag sa att "säg aldrig mer att du saknar mej mer...", så gör du det ändå. lägg av, du gjorde ett val. så kan det gå när man inte kan hålla sig till en och samma person utan går till andra. det är INTE min förlust i alla fall.

nu ska jag duscha, käka & dra till jobbet igen... ha de bra idag alla =) =)

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: