>

bakis........

NOT!!!!!! hahahaha, som vanligt.

idag vaknade jag upp på bortaplan. med 2 stycken dessutom. vad fan hände igår egentligen??? :P

först AW, sen grillfest, trevligt som fan. sen harrys/sliver i mördande klackar. men jag överlevde kvällen. det som jag saknade var efterfest, vi är ju såååå vana att efterfesta. vad är det med folk här ifrån stan? ger man upp efter krogen? nåt annat roligt jag fick höra igår med... en eller två jobbarkompisar hade sagt till emma att han tyckte att jag & sandra (som är från vaggeryd) klängde och stötte för mkt. MEN HALLÅ??? jag vet precis vad jag gör och där hade han fel, vi kan inte rå för att vi är sociala och trevliga mot folk. inte mitt fel att vissa är tråkiga och bara sitter där och kommenterar.

dagens då... INLINES!!! och grillegrill hos svenish... bra helg =) =)




obs... det var emma & sandra jag följde med hem, tro inget annat för jag är inte lika låg som vissa personer...

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: