>

barnvakt åt mina favvisar

igår hade jag en rolig dag. först jobbade jag på en korttidsavdelning till 13.30... sen raka vägen hem till lollo där marie mötte mej. jag skulle vara barnvakt eftersom lollo var på sjukhuset & skulle föda. leo var hemma medan alexiz var på dagis. självklart tog jag vagnen och jag med leo gick iväg till dagiset för att plocka upp alexiz. alexiz blir alltid så glad dom få gångerna jag kommer och hämtar honom på dagis, han plockar alltid fram alla sina kläder och säger till sina dagiskompisar glatt att "jacky är här!!"

sen gick vi en långpromenad så klart, jag skulle aldrig ha klarat av att bara vara inne. vi hämtade sanna & hon bjöd på barnen på chips. så surt sen för det började småregna så vi gick hemåt. jag & sanna fixade resten av korten till festen och så kom maria & helen. de skulle ta hand om barnen den enda timman jag & sanna åkte iväg till skillingaryd för att lämna korten. det var fan inte lätt att hitta i skillingaryd hahaha. hoppas dom hamnade rätt nu då =) 





tidigare på dagen frågade jag alexiz vad han ville äte. chips eller pizza, sa han. chips näää, men pizza okej. plockade upp en hederlig betman & vi 3 satt i köket och åt och kladdade pizza... bad sen?? JaAAaa!!!
och det där badandet är inte det lugnaste... plask, skum, skratt & mina kläder dyngsura typ.







jag hade lätt varit världens bästa mamma om jag hade haft barn. så mycket som jag brukar engagera mig och eftersom jag är så aktiv själv så hade jag nog tröttnat ut mina barn hahahaha.

ett tag förr i tiden ville jag ha barn men ska man ha barn så måste killen finnas där always och det funkar ju inte när beteenden & personligheten skiftar vilt. då är ju förhållandet dömt & att vara en ensamstående mamma är inget jag är ute efter, även om jag vet att det kan hända. därför har jag kopplat bort barntankarna & tar vara på mina ungdomsår nu så får man se vad som händer i framtiden =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: