>

stresssss

fick ett recept av lollo så jag gjorde en tårta idag till papis födelsedag imån. men det roliga var ju att på slutet av receptet så stod det servera direkt hahaha. fan den får stå i kylskåpet så gör jag 2 till imån. hoppas resten av familjen tycker om dom hehehe... jaja, jag anstänger mig iaf =)

blev lite halvstressad idag... kris på jobbet och snälla jag ställer upp så jag börjar 15 istället för 17. men det bästa av allt, jag fick ta ledigt imån. så imån ska jag göra färdigt resten av tårtorna och plugga som fan. lite jobbigt att veta att jag börjar jobba snart, är lite seg i benen. elise & jag powerwalkade i 1,5 timmar i förmiddags...



hittade en bild sen i lördags. så här "snygg"

var jag när vi skulle beställa pizza hahaha

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: