>

usa närmar sig

nu så har vi gått framåt med våran usa resa... förutom resan tur & retur då. ikväll har vi bokat hotellet i new york & inrikesflygen från new york till miami & flyg från miami till los angeles. och nu på lördag så bokar vi hotellen i miami & hollywood i los angeles. fan vilken dröm alltså!!! äntligen!!! =) =)


förutom detta så fick jag ett suuuuuug efter att baka. jag hann baka tre olika saker idag. först kladdkaka med kokostosca, sen morotskaka & sist annanaspaj... jag vet inte vad jag ska göra med allt hahaha. inte äta upp i alla fall :P

imorgon ska de stänga av vattnet fram till 13... så typiskt när man är ledig till 17. får la dra mig till duschen nu & om knät är bättre imorgon så är det gymmet som gäller. sov gott alla ni...
Postad i: < resor > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: