>

träningsvärk?

nästan i alla fall... kunde ju ha vart värre. igår kväll körde jag crosstrainer i en timma så klart, vill inte köra mindre för det ger det inte mycket för varken konditionen eller viktnedgången för mig. en halvtimma är bara en uppvärmning för mig och så ska jag palla 90 minuter på fotbollsplanen utan att flåsa :P sen körde jag igenom min knärehab & mage/rumpa övningar. (inom mig så peppar jag mig själv med beach & usa 2011)





ikväll blir det gymmet igen... är lite halvt sugen på att börja simma en gång i veckan igen, men måste fråga sjukgymnasten anne först. jag tror att jag skulle kunna det, men som sagt, anne är bossen!

nu ska jag käka frukost & kolla på de missade avsnitten av big brother...

vad tycker ni förresten?
 
vem är eran favorit nu då?


jag vet inte vad jag tycker än... ska kolla på dessa avsnitt först =) 

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: