>

tisdagskväll

och snart är det onsdag... en speciell onsdag för imorgon börjar jag jobba för första gången sen 19 december! helt sjukt va tiden har gått fort, annars brukar sjukskrivningar vara alldeles för långsamma. okej, jag börjar jobba en månad tidigare men va fan, jag mår bra och högerknät med!

ikväll så körde jag på inne på hälsoborgen igen... crosstrainer & det andra vanliga. peppa peppa, hoppas resultaten kommer snart. sen blev det myskväll med tjejerna hos våran elise. hemmagjord glass & black swan... SOM SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG! inte glassen den var kanonish men filmen... visst, jag förstår att hon natalie portman vann oscar för den rollen, hon har ju tränat balett i ett år för rollen, vilken besvikelse om hon hade förlorat!


Postad i: < vardag > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: K-S

Hoppas det har gått bra att jobba! :) Vad jobbar du med? Jag arbetar som receptionist och förväntas vara tillbaka om två veckor, hoppas det stämmer! Jag hade faktiskt tänkte se den filmen men lyder ditt råd och avstår.

2011-03-02 @ 21:14:14
Postat av: jacky

joo än så länge har jag bara jobbat ett kvällspass men i helgen är det full rulle. jag jobbar på hemtjänsten. alltså är du tillbaka på ditt jobb 2 veckor efter operationen? låter lite för fort. har inte hört nån i fotbollslaget få en sån kort sjukskrivning...

2011-03-04 @ 10:37:47
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: