>

sjukgymnastik nästa

god morgon! sovit gott i natt?

själv laddar jag med frukost nu, ska snart ge mig iväg till sjukgymnastiken. jag har längtat som bara den på grund av att anne sa till mig förra gången att vi skulle börja jogga idag. och jogga är något jag verkligen har saknat. när jag inte kunde spela fotboll förra säsongen så började jag jogga istället, dels för att hålla igång konditionen & hålla kroppen i form hehe. imorgon är det exakt tre månader sen jag opererade korsbandet & idag första gången jag får jogga =) =)

annars då med knät... det har gått jättebra. dom gångerna det värker i knät så har jag väl antagligen överansträngt knät för mycket men då lyssnar jag alltid på min kropp och vilar istället.

varannan vecka besöker jag anne och vi går igenom mina knäövningar samt lägger på nya. dom flesta övningarna innehåller vikter idag. och de andra veckorna går jag på cirkelträning med knägruppen. fungerar jättebra hittills, skulle bara kännas "naket" om jag skulle hoppa över en vecka men jag har vart duktig och gått på varenda bokad tid.

nähä... nu måste jag byta om och dra. ha de bra alla ni!

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: