>

överaskning...

söndag med alldeles för lite sömn... jävla sommartid och min dåliga diciplin på att jag MÅSTE hem i tid om jag fuskfestar fast jag jobbar dan efter. men det var lugnt igår ändå... fan va vi garvade åt några youtube klipp, kommer fan inte ihåg vad snubben heter men han typ lagade olika svenska maträtter på ett jävligt aggressivt sätt så man garvade ihjäl!! köttbullarna var helt klart bäst!!

nu taggar jag... är astrött men ska inte sova. slöseri med tid. ska åka till a6 och byta tillbaka en jumpsuit som syrran köpte till mig igår. ska kolla efter en annan istället. kommer bli så jävla snyggt att ha på sig dom när vi ska festa i miami i sommar ;)

sen ska jag och sanna fixa en överaskning... jag kommer att avslöja det i veckan. så fortsättning följer...



Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: