>

OMG

vilken kväll igår... spontant eller vad????

först inflyttningsfest hos mike, sen utgång på sliver & efterfest hos koffe. sen däckade jag & sassa på vägen hem. så kuuul igår men fööör pinsamt. jag var alldeles för pratglad och pratade med folk för mycket, onödigt mycket. men galnast ikväll var koffe. han kastar cider här och där, snor min jäger och tömmer den, sen snackar han för mycket om det ena och andra och PANG han däckar. vilken show!

nähä... nu väntar vi på att nån jävla pizzeria ska öppna. vi har bett dom 1000 ggr att öppna tidigare men nopp... 12 fy fan!


Postad i: < party > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: K-S

Kl.12 är ju en evighet när man vill ha bakis-käk :)

Hur lång tid tog det för dig att få tillbaka rörligheten i knät? Du hade rätt i att 2 veckor var det inte tal om, fick 7 veckors sjukskrivning varav 2 har redan gått. Knät är dock något svullet men jag antar att det kan vara så ett tag framöver..

2011-03-20 @ 22:40:54
Postat av: jacky

aaa för fan. 12 är ju hemskt!



alltså det var ju ett tag sen... men knät var ju svullen ett tag och dessutom kom svullnaden fram & tillbaka i flera veckor. men jag släppte kryckorna inomhus efter en vecka typ. jag tror sjukskrivningarna beror på vilket jobb man har och ålder. jag fick 3,5 månader men behövde endast 2,5 månader. lycka till med allt! har du en blogg förresten?

2011-03-28 @ 14:33:24
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: