>

förlovning? hööh

längesen man satt själv här hemma på tv-soffan en fredag. tjejerna är ute och dansar, en annan är på dejt, D och några till är i skåne och festar... men jag valde att jobba. hiss eller diss?

hiss faktiskt... jag har festat så mkt nästan varje helg under min sjukskrivning. men ändå så lockar det inom mej att va med tjejerna på dansgolvet på sliver eller varit med på överaskningsfesten i skåne med min D ikväll. men men... det är faktiskt skönt ibland att säga nej och jobba istället!



har nyss kollat på bb... vilken jävla förlovning!!!

hallå, är det ingen som förlovar sig traditionellt längre eller? varför håller man inte traditionen längre med att man gifter sig inom ett år? alla ska ha så jävla bråttom till allt idag!!!

va fan, ta det lugnt. det är inte så att killen/tjejen tröttnar eller sticker för att man varken förlovar sig eller skaffar barn inom vadå en vecka TYP. jag har alltid trott på att man ska lära känna varandra tillräckligt väl innan man gör sådana här stora beslut i livet, sen spelar det ingen roll om det handlar om ett år eller 10 år... ha kul med varandra är jävligt viktigt och ta tiden till att lära känna varandra på riktigt!

sååå... rodney & sanna, släng er i väggen. en vecka inlåsta i huset och förlova sig? DISS!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: