>

keeping up with the kardashians

vaknade sent idag igen... passade på för imorgon & på fredag börjar jag 6 på morgonen på det nya jobbet. hoppas hoppas hoppas det kommer gå bra, så jag får fortsätta jobba där...
idag så är jag lite låst... vattnet är fortfarande avstängt och jag är så desperat på att få duscha. får ta det efter promenixen med elise sen. så sjukt underbart vårväder ute, så istället för fika så blir det promenix för oss två =)

nähä... nu ska jag fortsätta kolla på keeping up with the kardashians, kourtney & kim take new york. i USA är ju detta sjukt stort, alla vem familjen är. förstår mig inte på sverige, ni visar för mycket SKITPROGRAM på tv men inte detta? jo säsong 1 på kanal 5 på fredagkvällar, lyckat NOT!

släng bort alla jävla csi serier som visas i repriser jämt, alla jävla matprogram (inte halv 8 hos mig) och alla värdelösa dokusåpor som man vill spy på (förutom big brother). då hade jag vart lite mer nöjd, inte helt ;)




håller inte ni med, att det bara går skräp på tv nu??

det bästa som går på tv nu är ju självklart desperate housewifes som hade premiär igår, vilken lycka!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: