>

jobbigt läge

veckan har gått fort... men idag tycker det är lite jobbigt att vänta till kl 17 för att börja jobba. tvätten är igång i tvättstugan & jag har ätit frukost. tyvärr måste jag hämta resten av kläderna hemma hos D nu, önskar att jag slapp det... sen träning idag så klart. blir hälsoborgen men det är inte långt kvar tills jag kan jogga ute igen, fast okej idag hade det ändå inte lockat för vintern har gjort comeback igen.

jag funderar & undrar vad fan jag ska göra i helgen då, nu när jag är ledig?
har absolut ingen lust att festa efter förra helgens händelse. hellre utan alkohol & fest nu när läget är som det är än att låtsas må superbra med hjälp av fest & alkohol. ska träffa sassa & sanna på fredag kväll för att planera usa-trippen i sommar. lördagen blir träning & sen kolla på våran fotbollsmatch på eftermiddagen. kvällen får jag la se... hoppas att jag får jobba på söndag iaf, så man slipper tänka bara jobba!



vill ha semester & usa nu!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: