>

jobb jobb... och lite vänner...

men nu har jag slutat... är hos mina föräldrar nu, har käkat lite. mammas hemlagade fisk & kokta grönsaker, måste ju vara nyttig hehehe... nu taggar jag powerwalk i det vackra vårvädret, ska ut med elise och hennes mojje. sen ikväll... blir nog lugnt med. igår jobbade jag på det andra jobbet till 22 typ och sen skjutsade jag några fyllon till harrys typ sassa & sanna...
imån börjar jag 7 igen... vill vill och vill göra något men samtidigt måste jag tänka på jobbet. vuxen? JA =(


jag vill inte vara mesig eller så men jag saknar faktiskt myskvällarna... bara kramas, kolla på serier & äta onyttigt med någon man tycker om. nu för tiden får mina tjejer offra sig, men det går lika bra det med, för dom kommer alltid att finnas där =)


































Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: