>

jag är på g

med allt typ... idag har jag vart ledig från jobbet. sov över hos syrran, inte lika spännande att sova ensam... sen var det att söka jobb på schemat som gällde, näää jag vill inte byta jobb utan jag vill ha ett extra jobb. vill prova på annat och ringde det ena stället efter det andra. fick till slut provjobba på ett ställe här i vaggeryd nästa vecka. så jävla nice... ser fram emot det som fan =) =)

sen har jag även hunnit att tvätta min bitch, bilen. den var så smutsig så jag skämdes... men nu så ska jag tagga för träning ikväll. tänkte dra till gymmet på dagen men jobbintervjun var viktigare. har inte vart på fotbollsräningen på evigheter så det kanske är dax ikväll!



min nya profilbild på facebook... HAPPY =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: