>

helgens sena summering

sent och sent? jag fick skäll av min emlii för att jag suger på att blogga. hahaha, okej visst lite rätt har hon men sanningen är att jag har faktiskt haft FULLT upp. men idag är jag ledig så nu bloggar jag...

i lördags åkte jag in till jkpg och min goa emma. mycket skvaller samtidigt som vi powerwalkade i jönköping... vill och ju göra detta oftare men tyvärr, jag bor här och hon där...

 






sen så åkte jag till zinken och kollade på våran fotbollsmatch mot halmia och vi vann med 4-1. många som är skadade nu säger ofta... ohhhh jag vill oxå spela!! eller ohhh va jag saknar att spela!! men dessa tankar har jag typ raderat bort från hjärnan, för annars skulle jag ha blivit galen. jag klippte "banden" förra sommaren och idag tänker jag istället på min rehabilitering. jag saknar inte fotbollen, jag tänker i nuet och tar det den dagen jag verkligen kan börja spela igen. vilket kommer dröja men det kommer...

sen kvällen då... lite vin & skvaller med goa mia hemma hos dom. hela grabbgänget & jag med mia. hårdrockskväll så det gick knappt att prata, sen vidare till martini där vi shootade & shootade och körde på med en del partytricks som här nere.... sen efterfest så klart hos deras granne så hela kvällen var jättelyckad!




jobb dagen efter på tallis och även igår... men idag då??
jag är ledig wwiihhoo... känner av knät lite så jag vilar. sen ska jag baka morotskaka & städa lite. för ikväll kommer emma, sassa & sanna på besök så vi ska boka hotellen till USA resan, allt börjar närma sig!

och en annan trevlig sak med... jag ska inte skvallra men ni märker det snart, ni som känner mig =) =)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: