>

fy fan alltså

igår kväll fick jag reda på något jävligt tragiskt. jag som hade kopplat bort detta på nåt vis och släppt oron, eftersom jag var lycklig. allt var bra. allt var underbart en början på nåt nytt, men i min värld tydligen. tydligen känner jag inte dig tillräckligt, personlighetsförändringar är fan inte normalt. att ena dagen ska vara underbart osv... men sedan till nästa från en klarblå himmel PANG, jag kan inte vara med dig mer?

känslor är något jag inte kunnat styra helt. att vara med en sådan här person och må dåligt gång på gång är inte hälsosamt (karma). men hur lätt är det när denna också har känslor och kontaktar mig? livet går vidare och jag tänker inte hålla tyst om detta, för detta är sanningen. jag tänker inte bli bitter, men när det gäller dig, för fan sök hjälp för detta beteende är inte normalt nånstans. det var allt för mig för det är inte ens värt att nämna ditt namn i min blogg i fortsättningen. eller i mitt liv längre!


"Begreppet Personlighetsförändring:


Då en människa ändras i sin personlighet kan vi antingen uppleva att en del eller att vissa delar av dennes personlighet är förändrade, eller att personen är så förändrad att vi alls inte känner igen den människa vi tidigare kände.

Hjärnans högre funktioner kan sammanfaemotionellt och/eller konativt förändrad. Den emotionella förändringen avspeglar sig i hur människan förhåller sig känslomässigt.ttas under de tre rubrikerna emotion, konation och kognition. Då vi talar om personlighetsförändring menar vi vanligen att människan i fråga är emotionellt och/eller konativt förändrad. Den emotionella förändringen avspeglar sig i hur människan förhåller sig känslomässigt"
http://www.silent.se/personlighet/
Postad i: < kärlek > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: