>

fredags-stress istället för myyys

fredags-stressen består av skola & jobb. och i morse hade jag besök av en kvinna som jobbar i hyresgästföreningen, pga att våran hyresvärd är pengakåt och världens sämsta hyresvärd!

själv är jag inte alls sugen på skolan idag... är inte särskilt taggad, men men... närvaro räknas ju oxå i betyget. blir inte bättre av att veta att hela helgen kommer bestå av jobb jobb & jobb. ska jobba delade turer både lördag & söndag. men ändå känns det så jävla gott att vara tillbaka, få rutin i vardagen. synd att jag inte hinner med träning i helgen... får skita i pizza, alkohol, godis & cola helt enkelt. måste fortfarande peppa beach 2011 & på snart 2 veckor har jag gått ner nästan 2 kg. tack vare viktväktarmat & träning!





igår var jag på rehabträning med knä-gruppen. äntligen kan jag vara med på alla stationer utom 2 st. fan va det går framåt!!! helt sjukt!!!
bara att fortsätta... nu är jag mer peppad än nånsin. snart så kan jag säkert börja jogga igen, satsar på början av april. nu ska jag fortsätta äta min frukost, knäckebröd med leverpastej & kaffe =)
Postad i: < vardag > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Olafagnete

i love this page keep it up.

2011-09-26 @ 10:24:23
URL: http://olafagnete.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: