>

beväpnad rån på min gata!!!

inte varje dag det är bankrån i lilla vaggeryd... jag skulle gå ut från porten och träna på hälsoborgen. så är hela området avspärrat & massa journalister går runt med sina kameror och mikrofoner. så närmar sig en journalist och jag fattar ingenting.

- Vad har hänt? frågar jag

- Ett beväpnat bankrån!

- Var det allvarligt då? frågar jag

- Det var tre maskerade rånare med k-pist & yxor som rånade banken.

- Oj då!


så ville journalisten börja filma in intervjun men neeeeej, sa jag. vill inte vara med. vad ska jag säga lixom? blandade känslor inom mig. så jag stack till gymmet... tog bilder från min mobil efter träningen.




förresten... längst fram, det är min bitch hihi :P

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: