>

wooow helg

både en rolig helg... och tragisk... ingen kan väl ha missat det som hände i oslo och på ön igår. fy fan va hemskt!!! vilket jävla monster som gjorde detta!!! många oskyldiga har mist livet & alla anhöriga då?? det känns i hjärtat och man sörjer... tänker på alla drabbade!!!

jag vet att det känns dumt att fortsätta här och skriva om mitt liv... visst, detta som hänt är hemskt och jag är så ledsen. men det kan inte påverka mina planer för livet, jag sörjer på mitt vis. var någon som störde sig på min status på facebook tidigare idag men snälla?? vem fan som helst fattar väl att jag inte menade nåt elakt alls, utan visst, lite fel formulerat men orka skriva 10 olika statusuppdateringar. därför skrev jag en enda men den har jag tagit bort!

igår... min första fotbollsträning... fatta vilken frihet, vilken glädje. ingen smärta, värk... jag kunde vara med =) =)

sen stannade jag kvar till kvällen på fotbollslägret... för idag åkte jag & syrran med familj till växjö, checkade in den nya skolan. åkte på fel dag, såg fel på hemsidan... men bara att skratta åt det haha... nu så TAGGAR jag fest i hok. ska bli så jävla nice =) =) =)




svens egna "bongzilla", dock ska vi köra den riktiga ikväll wwiihhoo

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: