>

tråk vecka

mmm verkligen rutin på vardan... veckan har bara bestått av jobb jobb & jobb. sen efter jobbet träning... okej då, lite annat blev det med. igår kväll så blev det grill & några cider hemma hos mojje & elise. sååååå gott med grillat =) 


idag har jag vart ledig, ska jobba hela helgen... har gjort lite nytta bland annat tackat ja till antagningen. sökt csn. och sökt lägenhet... allt på en gång hehe... fick lite panik ett tag så var tvungen att sticka ut på en joggingrunda. ni tycker säkert att jag är JÄTTELÖJLIG men ni förstår nog inte. har bott i vaggeryd, i min lilla lägenhet (okej, bodde sambo ett tag) nästan hela livet, jobbat på samma jobb sen gymnasiet typ... och nu plötsligt ge upp allt för skolan & leva fattigt... det är en stoooooooor omställning i livet, men jag är positiv för det =)




Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: