>

shopping & sånt

är lite seg nu, tur att man kan sova på nätterna. första veckan var HEMSK! hade vänt upp och ner på dygnet totalt! mellan jobbdagarna har jag även hunnit med en shoppingrunda. utnyttjade mitt presentkort på A6 som jag fick av mina underbara vänner på min födelsedag =)

fick med mej hem min favoritrouge från Make Up Store & ett par höga blåa jeans från vila. känns som fan att jag gått upp i vikt, speciellt runt magen. så jag köpte dom i min vanliga storlek, mest som en morot att komma i form igen =)  

och det bästa av allt... nu fanns det sallad att välja på när vi skulle käka. till skillnad mot USA, maten var hemsk där!!! om du som läser detta och vart i USA, håller inte du med??????

nähä... taggar promenix nu med sassa & elise...





Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: