>

ohhh jobbigt

nu när man bestämt sig för att tacka ja till högskolan så kommer nästa grej... lägenhet och csn!

alltså lika bra att söka lägenhet direkt. börja om på nytt! bort från vaggeryd och en viss "granne"... är inte sur längre men jag vill gå vidareeee... !!!

de ringde till mig från universitetet idag... massa frågor jag fick svar på. och kick-off??!! hahahaha... OMG hur kommer de gå???

känns skönt nu att gå framåt. nu är jag taggad som fan. och knät?? inga problem sa dom. är det nåt jag inte kan utföra nu, kan jag göra det senare på året. det löser sig =)

idag är en tråktorsdag... jobbat till 15, nu tvätta kläderna... sen städa lägenheten, är tvungen hahaha. sen jogga en sväng... gått ner 2 kg nu sen resan. det varken känns eller syns. men siffrorna visar det :S då hade jag ändå ätit mat innan hahaha...





lite bilder från linda & jockes inflyttningsfest förra fredan... jag ser för jäääääääääääävlig utttttt ;) "

 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: