>

jobb jobb jobb

jaaa jobb jobb... så är det när det överste chefen plötsligt tar bort årsarbetstiden mitt i semestern. va fan, kan man inte ha lite framförhållning i den här jävla kommunen??
detta menas att jag måste jobba ihjäl mig för att inte vara i minus... annars får jag ju betala tillbaka. allt detta innan jag börjar högskolan.

just det... jag har bestämt mej nu... det blir högskolan till hösten =) =) =) vad har jag att förlora på lixom???

men jag ska inte flytta till växjö direkt, kollade på schemat och visst det blir TUFFT!!! men tänk om jag inte trivs?? orka börja om lixom... nääää jag pendlar och tågtiderna stämmer så det känns toppen. är inte alls hemma sent på kvällarna som tur är =)

nähääää... äppelpaj nu hos syrran & hennes family. ha de bra alla... dax att tagga för andra jobbpasset för dagen...


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: