>

come back

efter ett låååååååååångt uppehåll... jag är jätteledsen! förklara mej?? denna adressen fungerade inte i datan när vi var i los angeles, så där gav jag upp... semestern hittills har vart helt jävla underbart!

känns som att man lever igen efter allt som hänt... även fast jag gått upp 3 kilo som verkligen syns, festat för mycket, halsontttttttt sååååå är jag nöjd =)

nu så tittar jag på VM-finalen mellan USA & japan... hoppas japan vinner, hade vart lite annorlunda & kul. nu klias det i fötterna för jag vill oxå spela... men snart snart... nu ska jag inte skriva så mkt för ikväll, ville bara tala om att jag verkligen saknat att skriva här, tro det eller ej hahahah... men det hör ju till att blogga när man sitter framför datan ;)




Postad i: < kärlek > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: