>

uppe med tuppen

igår kväll så öppnade jag mitt gymkort på hälsoborgen igen, hade den fryst pga sjukskrivningen. anne tillät mig att köra på crosstrainern. ÖVERLYCKLIG är bara förnamnet, äntligen kan jag bränna bort mina sjukskrivnings-kilon utan att skada knät. blev ett pass igår kväll och i morse fick jag skjutsa D till jobbet... så varför inte gymma när man ändå var uppe 6 i morse?

kl 6.45 stod jag på crosstrainern och körde 50 minuter, men lugnt jag kan mer men måste tänka på knät så klart. sen körde jag ett pass med mina sjukgymnastikövningar som inte går att köra ikväll på fotbollsträningen (maskiner...). och så klart mina obligatoriska sit-ups & rumpövningar. viktigt inför sommaren =)

 

har precis käkat min frukost och kl 11 blir det fika (inga kakor & bakelser så klart) & skvaller med min kära elise. har inte träffat henne på evigheter. ska bli nice!



LÄNGTAR TILL VÅREN!!!!!!!!!!!

 

 

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: