>

trötter

man blir automatiskt latare och tröttare av att vara sjukskriven. kanske ett tecken på att jag måste börja jobba igen hehe. nä men det är inte lång tid kvar och ni kommer inte tro era ögon men nu IDAG fick jag mina försäkringspengar. och jag börjar jobba om två veckor, så jag förstår varför folk hatar försäkringskassan!

dagens... förbereder lunchen idag. kycklingfilé, wookgrönsaker & kryddor till. nyttigt eller? jag ska vara helt ärlig... jag har ätit viktväktarmat sen förra veckan pga min rädsla för att gå upp ännu mer i vikt. ibland är det gott och ibland inte. okej, jag mäter inte maten på min tallrik exakt men försöker äta med måtta. hade jag kunnat så hade jag sluppit äta viktväktarmat, men tyvärr så måste jag eftersom jag inte kan motionera pga knät =(



 
sen... eller snart. sjukgymnastik med knä-gruppen igen. egentligen orkar jag inte men måste...

vad ska ni göra idag?

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: