>

supernöjd

aaa med det mesta... och håret, känns sååå skönt att ha klippt det. är sååå nöjd, även fast vi bara toppade det. klippte mig på hårprofilen?? i stan. tack sara =) =)


sen körde jag på hos sjukgymnasten, känns mycket bättre i knät idag sen i lördags. gick ju nerför en trottoarkant och knät "skönk" ihop. kändes i baksida låret därifrån senan togs i operationen. svullen har knät oxå vart sen dess men nu så är det bättre!

efteråt läkarbesök hos niclas. gick jättefort, han bara vred och vände på knät och klart. allt kändes bra enligt han. jag fick även börja jobba tidigare om jag ville, bara jag slapp de tunga lyften. jag fick känna efter själv hur mkt jag klarade av med knät. känns skönt att veta =)

och dagens... ska snabbstäda lägenheten. skriva ett cv, vill ju jobba extra på helgerna och spara slantarna till usa-resan. sen plugga inför spanska-provet. sola. rehaba & sit-upsen. och sen ikväll blir det myyys =)

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: