>

solen skiner

otroligt,va!! igår så tog jag en promenix till jobbet... vårkänslor. sen blev det massor av prat på jobbet och så gjorde jag klart schemat. men tyvärr, måste dit igen och justera schemat idag. lite småändringar, fick ringa till chefen så jag sitter typ här och väntar tills hon ringer tillbaka så jag får mina svar.

mina cv är klara och skickade. har sökt ett bemanningsjobb och 2 bartenderjobb. fast bartenderjobben lockar mig mer, men bemanningsjobben får man ju mer cash. vilket dilemma,va?
och neeej, jag ska inte säga upp mig utan vill bara ha extrajobb. hahaha kommer känna mig som 19 igen då jag både jobbade heltid inom vården och samtidigt jobbade massa extra på mejeriet och harrys. hur fan hann jag???

lite cv kort från igår... tog det första MEN sen funkade det inte att ha med kortet i alla fall. tog för mycket plats. lika bra det hahaha :P





Postad i: < vardag > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Korneliussilje

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-05-26 @ 11:04:38
URL: http://korneliussilje.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: