>

panik!!!

ställde mig på vågen och jag döööör. jag är jävligt nära min skräck-vikt. och det MÅSTE jag stoppa. allt detta beror på den här knäoperationen. jag får ju inte träna, så varken gå långa sträckor eller jogga. jag måste ändra på allt för att inte nå min skräck-siffra. jag mår ju dåligt av detta, så då måste jag ta tag i detta för att må bra igen!

får sätta upp några "måsten" för att inte överstiga skräck-siffran...

- jag måste göra 100 sit-ups varje dag på pilatesbollen. sedan ökar jag med 100 till för varje vecka som går...


- matlista. annars blir det onyttigt eftersom jag vill ha maten snabbt färdig. inte bara sallad om du tror det!


- rumpövningarna. räcker med mitt sjukgymnastprogram. knäböjen fi fan :P

- mina bakelser. jag får glömma att äta mina bakverk., fast jag nu tycker det är kul att baka =(



detta ovanför bakade jag idag... kärleksmums... men nu så måste jag följa målen här ovanför. har ni fler tips till mig så dela med dig, jag är tacksam för allt. tänk på att jag är knäopererad bara så jag kan inte göra allt tyvärr!

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: