>

my crib

kunde inte låta bli men efter städningen så blev jag så nöjd att jag var tvungen att fota min lägenhet. älskar inredning, skulle vilja köpa hur mkt saker som helst hem... (men alla pengar går till usa detta halvåret iaf).

det enda som verkligen fattas är att tapetsera fondväggen i vardagsrummet, jag har tapeterna & limmet här hemma men fixar inte att tapetsera själv. som sagt, våran nya hyresvärd är ju blåst. tycker 1000 ggr mer om bygginvest än den nya vi har nu...



välkommen hem till mig


love it

 


måste visst fylla på i vitrinskåpet ;)


jag letade efter silvervasarna i hela jkpg


mitt mysiga lilla kök


köket igen...


äckelfärg i badrummet, tur att duschdraperiet piffar upp



mitt flickiga sovrum


lite prylar


min tillfälliga rehabhörna, de mörka tapeterna ska bytas 

Postad i: < hemma hos mig > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: