>

lugnare tisdag

för igår var det full rulle!

på morgonen hade jag tid hos anne (sjukgymnasten). och arg som ett bi var jag... jooo, för jag fick parkeringsböter här utanför min lägenhet. där jag har parkerat i 2½ år utan problem, utan att störa trafiken. fy fan för parkeringsvakterna, dom är bara desperata efter att dra in pengar nånstans. herregud, jag störde ju ingen trafik, det är ju som en parkering här utanför. jävla muppar!


i alla fall... sjukgymnastiken gick bra idag. berättar mer i ett senare inlägg. efter detta så besökte emelie mig en stund. sen satte jag igång med bull-baket. bakade kanelbullar för första gången i mitt liv. och wooooow det gick ju bra igen (okej, lite mer fyllning nästa gång).

kvällen bestod av mer träning. åkte med eve till fotbollsträningen i tipshallen och rehabade =)










såååå... nu väntar jag på besök av mami. ska bjuda henne på hembakade bullar & morotskaka. är så imponerad av att jag kan bjuda på hembakat för första gången i mitt liv!!!

sen MÅSTE jag sola... är så blek så jag skäms. sen får vi se vad som händer...

Postad i: < recept > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: