>

kladdish

nu så vaknade jag äntligen i tid. sov föööör länge igår så jag blev stressad till slut pga det haha. igår kväll hade jag & linnea myspys med big brother & hemmagjord kladdkaka. fööööör gott!!







en annan glad grej är att hon kan fixa blogg utseenden, för jag är inte nöjd med min, eller jo från början när det var nytt men nu så vill jag byta... jag har ju inte gjort så himla mycket under min sjukskrivning typ klätt upp mig för fester osv... jag menar, en hemmafest i vaggeryd är en hemmafest, så orka!
så jag hade inte så många färska kort i min data till min bloggsida. de flesta korten så är jag aldrig ensam, jämt står jag och poserar med nån eller några!
men men... det löser sig =)

Postad i: < recept > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: K-S

Hej! Jag fann din blogg när jag sökte på korsbandsoperation, som jag snart ska också göra :) Tycker du är jätteduktig, kämpa på! :)

2011-02-22 @ 20:20:54
URL: http://restart.bloggplatsen.se
Postat av: jacky

hej!

tack så mkt! nu nyligen skrev jag ett nytt inlägg kring mina tankar sen operationen. lycka till på din operation! skriv om den på din blogg =)

2011-02-22 @ 21:53:53
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: