>

helgens summering

bloggtorka?? JAAA!!!

förlåt... har faktiskt haft fullt upp hela helgen. men nu är det vardag igen och jag ska skärpa mig. i fredags så fixade jag äntligen mina ögonbryn på Sköna jag i stan. jag blev supernöjd så ni anar inte, känner mig kvinnlig igen hahaha... jag valde att ha kvar ögonbryn i alla fall, så nu blev väl inte mina systrar besvikna på mig.

 

 


sen på kvällen blev det spontanfest. fy faaan, va kul det var. spontant är bäst!! bjuder på några bilder...



linnea & david


maria & jag



david & jag


pasi & hans polare


jag & min bästa vän



efter jägern jaa


nähä... nu ska jag & linnea baka kladdkaka. big brother har ju börjat igen och vi är glada för det. svårt att välja ut sin favorit redan nu men det kommer... skönt att inte alla är lika blåsta som förre detta deltagarna jessica, rebecca & linda rosing bland annat... missa inte big brother i kanal 11 kl 22.00. PUSS!

Postad i: < party > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Rubenvilde

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-07-15 @ 08:48:54
URL: http://rubenvilde.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: