>

god morgon

laddar inför dagen med knäcke & kaffe. ska ta mig till jobbet om en stund för att skriva in mitt schema, vi kör ju time-care (ursäkta, som är helt värdelöst. vadå önskeschema? fan heller!). har gjort halva min cv, söker lite annat extra-jobb pga usa-resan. fan va svårt det är att skriva cv, alla mina jobb har ju bara flytit på, har aldrig behövt skriva cv. men men... en utmaning!

senare så ska jag & D till jkpg på nån hälsokontroll genom jobbet. vill träna ju... men förresten, igår gjorde jag stora framsteg hos anne. fick köra massa nya övningar med vikter. samt cykla i 15 minuter & köra lite crosstrainer. snacka om träningsvärk idag eller, längesen man kände den känslan. på tal om crosstrainer, om nån vecka får jag köra fullt ut sa hon. då jävlar ska jag svettas & träna bort extrakilona jag lagt på mig under sjukskrivningen!




så här vill jag se ut igen... inte som idag för fan :P

Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: