>

full rulle

mycket på gång idag... ska till frissan och klippa mig, jag klipper mig en gång om halvåret eftersom jag har långt hår. blir en kompis, sara, som klipper mig denna gången. har alltid gått till peter i salong påpee i alla år, men jag fick inte tid förrän om tre veckor och det långt kvar tills dess...

sen sjukgymnastik, gå igenom samma program fast inte med anne då. och till slut, återbesök hos läkaren nu efter korsbandsoperationen. blir niclas nu och inte lars-göran då. men det gör inget, kommer gå bra ändå!

i alla fall, jag brukar aldrig göra nåt drastigt med mitt hår när jag besöker frisören, jag älskar mitt långa hår även fast det är jobbigt ibland. men det räcker med nåt enkelt idag bara, som kim kardashian här nedanför =) 



                      

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: