>

full rulle igen

jaaa, man hann ju inte blogga i helgen. i fredags var det ju skola & mys hos mina päron som gällde. lördagen var det tapetsering som gällde... min D hjälpte mig och det blev kanonish!

       

 

och på kvällen... ALL IN!!!
tro mig... jag höll vad jag sa, jag & D gick och la oss efter 8 på morgonen, men först billys pizzor på konsum. förfestade med tjejerna hemma hos mig. sen drog vi vidare till linda som hade inflyttningsfest... jag & sandra drog sedan till martini och jag har aldrig sett så mkt folk sen dom här ägarna tog över. efterfest då... jo som vanligt, hos D. mycket dans & dricka & myyys =)









Postad i: < party > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mikaingelin

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-11-21 @ 13:57:40
URL: http://mikaingelin.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: