>

filmnörd

ännu en lugn helg... helt underbart. även fast den inte har vart jättehälsosamt (1 kg godis haha, pizza & cola) så är det skönt att bara va och ta det lugnt. mycket mys och en bra film som jag verligen rekomenderar, "Sin nombre".





längesen man hyrde en film, känns att man har sett hela videobutiken redan. men en annan film jag såg i helgen som var halvkul, "Dinner for Schmucks"...



Och en APROLIG film... fan så jävla kul många garv emellan. "Due date"...



och nu fortsätter vi... "the last exorcism" mitt i klara dan hahaha...


har ni nåt annat tips man kan göra en söndag?
säg inte, A6. jag HATAR A6 på söndagar för då består hela A6 & Ikea av skrikande ungar överallt, då menar jag överallt, så NEJ TACK!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: